26 proc. wszystkich zakupów w sieci stanowią książki

Według badań sieci firm badawczych Taylor Nelson Sofres (TNS), w 2002 roku średnio 34 proc. dorosłych użytkowników na świecie korzysta z Internetu (dane z 37 krajów). Oznacza to wzrost w stosunku do lat ubiegłych (31proc. 2001 roku i 27proc. 2000). Odsetek osób dokonujących zakupów za pośrednictwem globalnej sieci nie zmienił się i wynosi 15 proc. co w wartościach liczbowych oznacza wzrost o 9% (ze względu na wzrost liczby użytkowników Internetu).
Najczęściej za pośrednictwem sieci internauci kupują książki (26% wszystkich zakupów), płyty CD (17%) i ubrania (13%). Wzrasta jednak wirtualna sprzedaż sprzętu elektronicznego (o 2%) i usług turystycznych (również o 2%). 47% kupujących w sieci wydało w ciągu ostatnich 4 tygodni pomiędzy 1 a 100 euro. Znamienne jest, że 6% wydało w tym samym czasie ponad 1000 euro, potwierdzając wzrastający stopień zaufania do zakupów produktów o znacznej wartości przez Internet.
KG
handel elektroniczny, Rynki zagraniczne , Rynek polski
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Ładowanie. proszę czekać
To może chwilkę potrwać.