PAF konkuruje z Pocztą Polską w obsłudze e-zakupów

PAF konkuruje z Pocztą Polską w obsłudze e-zakupów
W 2010 r. wartość sprzedaży on line ma sięgnąć 16 mld zł. Obecnie większość zakupionych tą drogą przedmiotów dostarcza Poczta Polska. PAF Operator Pocztowy postanowił uszczknąć nieco z tego tortu i wprowadził nową usługę – paczkę pobraniową. Polega ona na takim zorganizowaniu dostawy przesyłki, by nadawca w ciągu doby otrzymał zapłatę, a nabywca miał pewność, że nie kupił kota w worku. Odbiorca przesyłki płaci należność PAF, a ten przekazuje ją nadawcy. Wcześniej jednak odbiorca musi potwierdzić, że zawartość paczki spełnia jego oczekiwania -wtedy nadawca otrzymuje swoje pieniądze.
 
Obecnie firma prowadzi działalność w całej Polsce opierając się na sieci 273 placówek pocztowych. Współpracuje przede wszystkim z wydawnictwami, księgarniami i sklepami z akcesoriami informatycznymi. 
Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.