Prezentacja Domu Książki S.A.

Prezentacja Domu Książki S.A.
W piątek w południe odbyła się prezentacja Domu Książki SA dla największych wydawców obecnych na Krakowskich Targach Książki.
 
Prawie 40 minutową prezentację pt. „Dom Książki – zmieniamy się” prowadził Prezes Zarządu Mikołaj Burchard. Gościom pokazane zostało nowe logo firmy (zrywające z lansowanym w początkach roku VERTE), w którym sieć powraca do tradycyjnej nazwy „Dom Książki”. W kilku zdaniach przedstawiono obecną strukturę własności firmy (90% WSIP 10% skarb państwa) oraz obecny stan posiadania (42 księgarnie). Oferta DK ma skupiać się na szeroko rozumianej edukacji (w tym podręczniki szkolne) oraz wyselekcjonowanej ofercie literatury pięknej i literatury faktu, nie zabraknie też poradników i książek dla dzieci i młodzieży. W roku 2005 sieć zaplanowała obrót 30 mln zł, w nadchodzącym roku planowana jest sprzedaż w wysokości 40 mln zł. Mikołaj Burchard pokazał jak zmieniają się standardy ekspozycji w księgarniach (top20, DK poleca, nowości) i jakie możliwości promocyjne można zaoferować wydawcom. Na zakończenie przedstawiony został nowy Dział Handlowy DK; Marcin Śnieć – dyrektor, specjaliści ds. zakupów – Renata Serafin i Aleksandra Sulej, kierownik sprzedaży – Beata Zarzycka i kierownik operacyjny – Janusz Wójcik).
 
Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.