Oficyna Wydawnicza "IMPULS" w 2002r. – 120 wydanych tytułów i  1,034 mln zł ze sprzedaży książek

Oficyna Wydawnicza "IMPULS" w 2002r. – 120 wydanych tytułów i  1,034 mln zł ze sprzedaży książek

Oficyna Wydawnicza „IMPULS” z Krakowa jest wydawnictwem istniejącym od 1990 roku. Specjalizuje się w książkach akademickich z dziedziny pedagogiki, teorii edukacji, pedagogiki specjalnej, logopedii, a także w książkach dydaktycznych dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej oraz dalszych etapów nauczania. Założycielem i dyrektorem firmy jest Wojciech Śliwerski. Funkcję jego zastępcy i dyrektora ds. marketingu i handlu piastuje Monika Szajer.

W roku 2002 O.W. „Impuls” wydała 120 tytułów, w tym 78 nowości. Łączny nakład publikacji wynosił 111275 egz., liczba sprzedanych w 2002 roku książek – 83772, a średni nakład 927 egz. W stosunku do 2001 roku wydawnictwo zanotowało niewielki 0,12% wzrost sprzedaży (1,034 mln zł). Średnia cena detaliczna 1 egz. to 18,00 zł.

Sprzedaż w latach 1999-2002

Najlepiej sprzedające się tytuły:

-„160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach 1-3 muzyka – plastyka” A.Boguszewska, A. Weiner
-„Jak pisać pracę magisterską?” M. Węglińska
– „Krzyżówki tematyczne dla dzieci” K. Walkowska
– „Program profilaktyczno-wychowawczy w klasach I-III” K. Zajączkowski
– „Program psychostymulacji dzieci z deficytami i zaburzeniami rozwoju” A.
Franczyk, K. Krajewska
– „Kredą pisane – scenariusze przedstawień szkolnych” A. Kurnicka
– „Zeszyt ćwiczeń muzycznych klasa 1” M. Chowaniec
– „Zeszyt ćwiczeń muzycznych klasa 2” M. Chowaniec
– „Zeszyt ćwiczeń muzycznych klasa 3” M. Chowaniec
– „Zeszyt ćwiczeń muzycznych klasa 4” M. Chowaniec
– „Śpiewnik Polski” M. Wacholc
– „Współczesne teorie i nurty wychowania” B. Śliwerski
– „Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych” M. Łobocki
– „Metody i techniki badań pedagogicznych” M. Łobocki
– „Pedagogika upośledzonych umysłowo” J. Wyczesany

AK

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.