EMPiK.com zmienia politykę cenową

EMPiK.com zmienia politykę cenową

Przegląd

Sklep obniżył ceny produktów w podstawowych kategoriach. O 13 % taniej niż dotychczas można kupić w wirtualnym EMPiK-u książki, o 12 % multimedia, o 10 % filmy a o 8 % taniej ofertę w kategorii muzyka.

Dyrektor EMPiK.com Jarosław Zeisner tłumaczy obniżki potrzebą dostosowania sklepu do nowych wymagań polskiego rynku sprzedaży internetowej.
– Zauważyliśmy, że podczas niewielkich nawet promocji cenowych, liczba składanych zamówień wzrasta nawet o kilkadziesiąt procent. Cena produktu ma podstawowe znaczenie dla wielu internautów. Chcemy, by oferta Empik.com była atrakcyjna dla klientów, mimo konieczności ponoszenia przez nich opłat związanych z dostawą. Jesteśmy przekonani, że nowe ceny zachęcą do zakupów online także osoby, które dotychczas zaglądały na nasze strony przede wszystkim ze względu na profesjonalnie przygotowany serwis informacyjny poświęcony szeroko rozumianej kulturze, natomiast rekomendowane przez nas pozycje kupowały w tańszych sklepach”.

Obniżka cen w wirtualnym EMPiK-u jest możliwa dzięki zakończonym sukcesem negocjacjom z dostawcami oraz skróceniu kanałów dystrybucji.

EMPiK.com to największy polski sklep internetowy. Do dyspozycji użytkowników pozostaje ponad 127 tysięcy produktów. Poza wymienionymi już kategoriami także oferta fotograficzna( aparaty i akcesoria) oraz technologie (telekomunikacja, sprzęt komputerowy, odtwarzacze dźwięku i sprzęt DVD).

Internauci mogą wybierać wśród trzech możliwości płatności: kartą kredytową, za zaliczeniem pocztowym, w punkcie odbioru przesyłek internetowych. Zgodnie z życzeniem klienta zamówienia dostarczane są kurierem lub pocztą. Można je również odebrać w punkcie odbioru przesyłek internetowych w wybranym salonie EMPiK-u.

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.