„Mój Empik” – program lojalnościowy dla klientów salonów Empik oraz sklepu internetowego

„Mój Empik” – program lojalnościowy dla klientów salonów Empik oraz sklepu internetowego

Przegląd

Empik kończy współpracę z Payback, tworząc własny program bonusowy „Mój Empik” – innowacyjną platformę, która pozwoli na precyzyjne dotarcie do odbiorcy ze indywidualizowaną ofertą dopasowaną do jego zainteresowań i oczekiwań czytelniczych, muzycznych, filmowych, itd. .

Zdecydowaliśmy się na prowadzenie własnych działań przywiązujących odbiorców do Empiku, opartych na specjalnych zniżkach i ofertach promocyjnych –  wyjaśnia portalowi cashless.pl Monika Marianowicz, PR manager Empik Group.

17 sierpnia startuje „Mój Empik” – program lojalnościowy dla klientów salonów Empik oraz sklepu internetowego.

Wydawana do programu „Mój Empik” karta, będzie dostępna zarówno w wersji tradycyjnej, jak i elektronicznej. Empik zdradza, że uczestnicy programu w aplikacji mobilnej, na koncie klienta w internecie lub na kuponach drukowanych przy kasie, znajdą indywidualne oferty, rabaty i promocje. Produkty kupowane z kartą klienci będą mogli zwrócić bez paragonu w ciągu 30 dni. Wystarczy, że przy kasie pokażą kartę. Otrzymają także dostęp do ponad 7 tys. darmowych e-booków oraz powitalny 10 zł rabat na zakupy w salonach Empik.

Chcemy być dla naszych klientów zaufanym przewodnikiem po świecie kultury i pasji, budować pozytywne relacje właśnie w oparciu o indywidualne podejście – podkreśla Monika Marianowicz

Tylko do 16 sierpnia członkowie programu lojalnościowego Payback mogą zbierać punkty za zakupy dokonane w sieci Empik (dotyczy też sklepu internetowego empik.com).  Punkty zebrane w Empiku nie przepadają ani nie tracą ważności – pozostają na koncie uczestnika Payback i podlegają wymianie na nagrody zgodnie z regulaminem programu.

 

fot. empik

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: EMPiK, Mój Empik

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.