Sprzedaż książek SMS-em lepsza od kolekcji wydawniczych

Sprzedaż książek SMS-em lepsza od kolekcji wydawniczych
W dobie kryzysu gospodarczego wydawcy prasy coraz częściej poszukują nowych źródeł przychodów. W ostatnim czasie popularna stała się usługa sprzedaży książek SMS-em. Jak podaje Gazeta Prawna – kilka tysięcy osób w niecałe trzy miesiące od uruchomienia usługi kupiło za pomocą SMS książkę, płytę CD i DVD lub kosmetyki recenzowane na łamach konkretnych czasopism. Było to możliwe za sprawą usługi OneStep, którą od września wprowadzili tacy wydawcy prasy, jak Axel Springer Polska, G+J Polska, Burda, Agora, Platforma Mediowa Point Group, Edipresse oraz kilka mniejszych.
 
 
 
Czytelnicy najchętniej kupują w ten sposób książki (ponad 63 proc. transakcji). Około 20 proc. kupionych towarów stanowią płyty z muzyką.
Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.