„Księgarskie rewolucje” – Sonia Draga wkroczy do księgarń, niczym Magda Gessler do restauracji

„Księgarskie rewolucje” – Sonia Draga wkroczy do księgarń, niczym Magda Gessler do restauracji

Przegląd

Sonia Draga prezes zarządu Wydawnictwa Sonia Draga oraz sieci księgarni Bookszpan,  planuje stworzyć poradnik dla małych księgarń. Niczym Magda Gessler, wkroczy do księgarni, zdiagnozuje problem, poszuka rozwiązania, zaproponuje zmiany, które sprawią, że księgarnia stanie się miejscem, do którego chce się przychodzić, kupować książki i promować czytelnictwo.

Projekt realizowany przez Manufaktura Wiedzy Estakada, dofinansowany jest  przez  Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Partnerstwo dla książki”.

Celem zadania jest również zaprezentowanie księgarzom nowoczesnych i skutecznych metod zarządzania i promowania księgarń, czego skutkiem ma być wzrost popularności księgarń i czytelnictwa w społecznościach lokalnych. Zrealizowane filmy zostaną udostępnione w internecie, w szczególności w kanałach dedykowanych księgarzom w całej Polsce, tak, aby stały się dla nich źródłem dobrych praktyk i inspiracją do metamorfoz swoich księgarń. – czytamy w projekcie.

Do końca roku powstanie kilka odcinków „Księgarskich rewolucji”, które będzie można zobaczyć m.in. na You Tube

 

 

 

 

Kategorie: Rynek Polski, Szkolenia

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.