Empik i Merlin – walka o strefy wpływów

Empik i Merlin – walka o strefy wpływów
W tym starciu po jednej stronie jest Merlin.pl, flagowy polski sklep internetowy. Firma chętnie widzi się w roli nadwiślańskiego wcielenia Amazon.com. Jej magazyny w podwarszawskim Piasecznie rozpościerają się na kilku tysiącach metrów kwadratowych. W tym roku, według prognoz, wyjadą z nich do klientów towary – głównie książki i płyty – za 90 mln zł. Z drugiej strony Empik.com, internetowe ramię grupy Empik Media & Fashion (EM&F). Tej marki chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Koncern ma 76 salonów w 44 miastach Polski i obroty w ubiegłym roku rzędu 1,3 mld zł. Empik w realu to gigant. Ale w internecie, mimo kolejnych prób podboju sieci, idzie mu średnio. Choć fatalne stosunki między obiema firmami są w ich środowisku biznesowym powszechnie znane, oficjalnie przedstawiciele firm odżegnują się od tezy o wojnie.
 
 
Kategorie: Rynek Polski

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.