W III kwartale 2006 r. funkcję Prezesa Zarządu Wydawnictwa Pascal objął Marek Stefaniak, a funkcję dyrektora handlowego – Damian Ellgoth.
Wydawnictwo Pascal posiada ponad 50% rynku przewodników turystycznych w Polsce oraz jest czołowym dostawcą map i atlasów samochodowych, dzięki współpracy z firmą MairDumont. Konsekwentnie rozbudowuje ofertę w zakresie literatury turystycznej oraz poszerza ją o segment książek ilustrowanych.
Na przełomie 2006 i 2007 r. Wydawnictwo Pascal, mające siedzibę w Bielsku-Białej, otwarło biuro w Warszawie (Sienna Center, ul. Sienna 73).
W 2006 r. Wydawnictwo Pascal zdobyło wyróżnienie Power for Professionals Międzynarodowych Targów Artykułów Reklamowych PSI Warszawa 2006. Nagroda została przyznana za wprowadzenie na rynek reklamowy przewodników Pascala. PSI jest międzynarodową organizacją skupiającą producentów i dystrybutorów artykułów reklamowych.
- „Polska na weekend – 52 trasy”,
- „Polska z dzieckiem”,
- „Chorwacja i Czarnogóra”,
- „Polska na czterech łapach”,
- „Dwa dni we dwoje”.
Do najlepiej sprzedających się tytułów w segmencie książek ilustrowanych należały albumy takie, jak:
- „Najpiękniejsze miasta Polski”,
- „Najpiękniejsze miasta Europy”,
- „Polskie Góry”.
Do najlepiej sprzedających się tytułów kartograficznych należały:
- „Polska. Atlas drogowy 1: 200 000”,
- „Atlas Samochodowy. Europa 1:800 000; 1:4 500 000”,
- „Atlas drogowy. Europa 1:800000, 1:4500000”,
- „Atlas drogowy. Polska 1:300000”.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.