EMPiK podbija Europę

EMPiK podbija Europę
NFI Empik Media & Fashion chce otworzyć w tym roku 50-60 nowych punktów sprzedaży. W zeszłym roku było ich 254. Detalista znany z takich sklepów, jak: Empik, Smyk, Galeria Centrum, Zara zakończył zeszły rok wzrostem sprzedaży do 1,17 mld zł (to o 5 proc. więcej niż w 2004 r.) i prawie podwoił zysk netto do 61 mln zł. NFI Empik Media & Fashion poinformował, że przychody Empik.com powinny wynieść w tym roku 15 mln zł. Firma planuje dynamiczny rozwój swojego sklepu internetowego, który już wkrótce ma dogonić Merlin.pl.
 
Ponadto w tym roku NFI Empik Media & Fashion planuje pierwsze kroki na rynkach zagranicznych. W marcu detalista otworzył pilotażowy salon Smyk w Berlinie. Od jego wyników będzie zależało tempo ekspansji w Niemczech. Jednocześnie przygląda się innym rynkom w regionie. Decyzje w tej sprawie podejmie w II półroczu 2006 r.

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.