Sprzedażowy boom w Domu Wydawniczym Rebis

Sprzedażowy boom w Domu Wydawniczym Rebis
Sprzedażowy boom w Domu Wydawniczym Rebis
 
 
 
5 tys. egzemplarzy Historii piękna pod. red. E. Eco sprzedało się w ciągu 2 dni. To absolutny rekord i miłe zaskoczenie. Tym bardziej że książka nie należy do tanich, bo kosztuje 119 zł – mówi Ireneusz Szymański,  dyrektor ds. sprzedaży.
 
Sukces jest tym większy, że z uwagi na specyfikę tej publikacji wyraźnie zawężono kanały dystrybucji. Historia piękna sprzedawana była jedynie w Empikach i księgarniach.  W ogóle nie pojawiła się natomiast w marketach. Staranne określenie grupy docelowej potencjalnych czytelników spowodowało, że promocja z założenia opierała się głównie na działaniach z zakresu PR. Informacje o książce pojawiły się w czołowych dziennikach, tygodnikach i czasopismach m.in. Gazecie Wyborczej, Wprost, Polityce, Tygodniku Powszechnym, Twoim Stylu, Pani, Elle.  Planowane spotkania promocyjne w środowiskach artystycznych i naukowych przełożono z powodu wyczerpania nakładu na późniejszy termin. Specjalnie zatrzymane ostatnie 90 sztuk Historii piękna sprzedało się w ubiegłym tygodniu podczas 50. Międzynarodowych Targów Książki w Warszawie w ciągu jednego dnia. W tej chwili trwa pospieszny dodruk. W czerwcu na rynek trafi kolejne 10 tys. egzemplarzy Historii piękna.
 
Kategorie: Rynek Polski, Sztuka

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.