Rebis w 2013 roku

Przegląd
- Typ: Rankingi, Wydawnictwa
- Marka: Rebis
-wizyty promocyjne autorów (m.in. Amosa Oza, Jonathana Carrolla, Carli Montero, Grahama Mastertona, Halik Kochanski, Bernarda Miniera, Caroline Pigozzi),
-nagroda Książka Roku w kategorii „historia” dla Obłędu’ 44 Piotra Zychowicza przyznana przez „Magazyn Literacki KSIĄŻKI” oraz tytuł Ambasadora Nowej Europy dla REBISU za Rozważania o wieku XX Tony’ego Judta i Timothy’ego Snydera,
-dyskusja na temat historii Polski wywołana przez Obłęd’44 – drugą książkę Piotra Zychowicza.
-bardzo dobre przyjęcie przez czytelników wydanych pod koniec 2012 roku podręczników akademickich (szczególnie Biologii Campbella i nowego wydania Marketingu Kotlera),
-duże zainteresowanie polskich czytelników książkami Carli Montero (debiut w naszym kraju),
-współpraca z innymi wydawcami w ramach PDW (sprzedaż e-booków) i znaczne poszerzenie oferty książek wydanych w tej formie – do 226 tytułów na koniec 2013 r.
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w ubiegłym roku były:
–Obłęd ‘44 Piotra Zychowicza
–Szmaragdowa tablica Carli Montero
–Pakt Ribbentrop-Beck Piotra Zychowicza
–Wiedeńska gra Carli Montero
–Jedz, módl się, kochaj Elizabeth Gilbert.
W 2013 roku ukazały się w REBISIE 304 tytuły (najwięcej w historii wydawnictwa) w 366 nakładach, w tym 116 nowości. Łączny nakład to 1,2 mln egzemplarzy. Do tego wydaliśmy 110 e-booków i trzy książki w wersji audio (w tym dwie nowości).
W 2014 roku REBIS zamierza wydać, podobnie jak w roku 2013, około 300 tytułów, w tym około 120 nowości oraz około 100 tytułów w wersji e-book i 10 tytułów w wersji audio.
Przychody ze sprzedaży wyniosły 23,95 mln zł, co oznacza 13,8% wzrost w stosunku do 2012 roku.
REBIS zatrudnia 36 osób.
Artykuły powiązane:
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.