Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, w 2012 roku na reklamę internetową w Polsce wydano 2,2 mld zł, czyli o 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Najwięcej pieniędzy przeznaczono na reklamy display (43 proc.), udział reklamy SEM w całym rynku wzrósł z 32 do 35 proc. Nakłady na reklamę mobilną zwiększyły się w skali roku o 135 proc., a na reklamę wideo – o 65 proc. Jednocześnie badania pokazują spadek całego rynku reklamy w Polsce, spowodowany kryzysem w mediach tradycyjnych.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.