Prószyński Media w 2012 roku

Prószyński Media w 2012 roku
Wydawnictwo Prószyński Media działa od 1990 roku. Wydaje literaturę polską i światową, zarówno klasykę, jak i prozę współczesną, literaturę faktu i biografie, kulinaria, książki popularnonaukowe oraz dla dzieci i młodzieży. Obecnie jedynym akcjonariuszem Spółki jest Mieczysław Prószyński. Oficyna zatrudnia 76 osób


Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku ubiegłym były:

  • KAŻDY SZCZYT MA SWÓJ CZUBASZEK
  • NIUCH
  • W JEDNEJ OSOBIE
  • ARABSKA KREW
  • JOHN LENNON LISTY
W 2012 roku wydawnictwo Prószyński Media osiągnęło przychód ze sprzedaży książek wynoszący 28,22 mln zł, co daje 7,1% spadek w stosunku do roku 2011.

W roku ubiegłym Oficyna wydała 220 tytułów, w tym 211 nowości. Łącznie sprzedano 1,34 mln egz. książek w średniej cenie 21 zł za egz..
 

Kategorie: Literatura, Rynek Polski

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.