według ilości fanów
5. Helion – 10.803 + Bezdroża – 5.059 + One Press – 4.423 + Sensus – 2.484 + ebookpoint – 2.974
6. Znak – 9.029 + Otwarte – 4.123
7. WN PWN – 9.666 + WSz PWN – 914
8. WAB – 8.794
9. Dwie Siostry – 4.947
10. Zielona Sowa – 4.561
11. Wydawnictwo Karakter – 4.551
12. Kultura Gniewu – 4.441
13. Słowo/Obraz/Terytoria – 4.285
14. C. H. Beck – 4.126
15. Fraszka Edukacyjna – 3.930
16. Drzewo Babel – 3.693
17. Mag – 3.600
18. Insignis 3.542
19. Bellona – 3.298
20. WSiP – 3.294
—————————————
21. Arcana – 3.187
Clara Shih
Data wydania: 2012/03
Wydawnictwo: Helion
najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat.
Pojawienie się Facebooka stanowi rewolucję podobną do tej, która wiązała
się z upowszechnieniem poczty elektronicznej. Jak podają oficjalne
statystyki, na FB zarejestrowanych jest ponad 800 milionów aktywnych użytkowników,
z których około połowa loguje się na portalu praktycznie codziennie.
Przeciętny użytkownik Facebooka deklaruje posiadanie 130 przyjaciół oraz
sympatię wobec kilku firm. Co zrobić, by wśród jego ulubionych stron
nie zabrakło także Twojej firmy? Jak wykorzystać potencjał Facebooka i
włączyć go do szerokiego wachlarza działań promocyjnych? Jak sprawić, by
czas i pieniądze zainwestowane w takie działania przynosiły efekty?
Jakąkolwiek prowadzisz firmę i jakiekolwiek nie byłyby jej cele, ta
książka pomoże Ci je osiągnąć, pozwalając wykorzystać potencjał sieci
społecznościowych. Znana ekspertka i innowatorka Clara Shih przedstawia
nowe informacje, najlepsze praktyki i listy łatwych do wykonania
czynności, opartych na sprawdzonych rozwiązaniach.
Era Facebooka jest światowym bestsellerem, traktującym o
wykorzystaniu tego portalu przez firmy i instytucje w celu dotarcia do
nowych grup odbiorców, ulepszenia produktów i usług, zwiększenia
lojalności klientów i nawiązania korzystnych relacji w sieciach
społecznościowych. Pozycja ta jest skierowana do przedsiębiorców i
profesjonalistów z dziedzin marketingu, sprzedaży, obsługi klienta,
opracowania produktów i rekrutacji. Pokazuje, jak przejść od
taktycznego, reakcyjnego stosowania sieci społecznościowych do
wykorzystania strategicznego i aktywnego podejścia oraz w jaki sposób to
wszystko zmierzyć. Wykorzystywana jest także jako podręcznik w szkołach
wyższych na całym świecie, m.in. w Harvard Business School. Znajdziesz
tu porady dla korporacji, małych i średnich firm, instytucji służby
zdrowia i oświaty, organizacji non profit i osób prowadzących kampanie
wyborcze. Jest to jedyny nieodzowny przewodnik po sieciach
społecznościowych dla każdej organizacji!
Data wydania: 2011/09
między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą
nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie
relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których
zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to
bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach
społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca,
wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy
właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć
różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak
dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z
nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i
etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych
technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w
wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki
niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
Chris Treadaway, Mari Smith
Data wydania: 2010/12
Wydawnictwo: Helion
społecznościowy świata — Facebook — wyrósł także na potężną platformę
marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko
dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów
radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno
przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego
zachwalania i “wciskania” produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego
przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego,
skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook
nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i
obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości
promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej
kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie
zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia
firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie
odwrotne do zamierzonych…
Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w
tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim
kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka
przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia,
wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na
Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów
społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają
przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię
działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego
możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy
Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać
kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez
Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać
dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje
tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru
efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na
bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych
sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej
i efektownej formie.
Data wydania: 2011/08
Kup teraz w promocyjnej cenie 39,00 zł
wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie
świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po
prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy,
na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na
szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na
swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją
dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku —
właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR —
powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując
solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka
sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak
wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia,
które najbardziej Cię interesują:
- Silna marka
- Strategia komunikacji marki
- Identyfikacja wizualna
- Nowy marketing
- Case studies
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Data wydania: 2010/08
oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe,
według których
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela – nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.
Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z
YouTube, czerpią informacje za pomocą Google”a i wyrażają swoje opinie
na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze
społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum
spotkań?
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na
wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu
klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli
zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych
potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają
narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
- poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google”u;
- stworzyć blog w celu promowania firmy;
- budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
- analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.
—————————————— REKLAMA ——————————————————–
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.