W dzisiejszym wydaniu Puls Biznesu poinformował o poprawiających się stosunkach Empiku z dostawcami, którzy narzekali, że Empik mniej zamawia i więcej towaru zwraca. Aldona Zawadzka, wiceprezes PIK, potwierdza, że zatowarowanie po okresie wstrzymania dostaw ruszyło, chociaż poziom zamówień jest niższy niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Nadal nie widać również poprawy w funkcjonowaniu magazynu centralnego.
Wkrótce NFI Empik Media & Fashion (NFI EM&F) opublikuje wyniki finansowe za II kwartał 2009 r. Maciej Dyjas, prezes Spółki, zdradził PB, że sprzedaż wzrośnie o 30%. Zysk netto Empiku ukształtuje się na poziomie ubiegłorocznym. Najlepszy wynik sprzedaży zanotują sklepy Empik, Smyk i szkoły językowe. Najgorzej jest będzie modzie (minus 5-6 proc.).
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.