Łącznie wydano 112 tytułów, w tym 68 nowości. Większość sprzedanych tytułów stanowią podręczniki: 55% wartości sprzedaży w kwocie 5,57 mln zł, a pozostałe książki 45%, czyli 4,51 mln zł. Wśród najlepiej sprzedających się tytułów pierwsze miejsce zajmuje Biblia Poznańska oraz pozycje księdza Jana Twardowskiego.
Wpływ na tak znaczny wzrost sprzedaży miały strategiczne zmiany organizacyjne wprowadzane w ciągu całego 2008 roku. Zatrudnienie nowej kadry ( P. Kozber – dyrektor sprzedaży i marketingu, A. Marczak-Skitek – kierownik działu sprzedaży i logistyki oraz M. Miklaszewski), zmiana polityki sprzedażowej i marketingowej oraz centralizacja działań sprzedażowych i marketingowych przełożyły się na zwiększenie efektywności podejmowanych decyzji, stawiając Drukarnię i Księgarnię św. Wojciecha wśród wydawców o najwyższej dynamice wzrostu..
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.