W ciągu dwóch lat Grupa EM&F w Rosji, Kazachstanie i na Ukrainie chce otworzyć ponad 150 sklepów. EM&F w ciągu dziewięciu miesięcy tego roku sprzedał towar za 953 mln zł. To o 35,4 proc. więcej niż w takim samym okresie ubiegłego roku. Spółka coraz odważniej zapowiada, że z firmy lokalnej chce przekształcić się w międzynarodową. W ciągu dwóch lat w Rosji i Kazachstanie ma powstać ok. 90 sklepów Grupy. Podobne plany EM&F ma na Ukrainie. Tu Grupa kupiła niedawno sieć księgarni Bukva, która przerabiana jest na empiki. Generalnie spółka chce tu otworzyć ok. 65 sklepów do końca 2009.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.