Wydawnictwo książkowe G+J istnieje od ponad dziesięciu lat. W ofercie posiada tytuły opatrzone brandami G+J Książki i National Geographic. Oferta wydawnicza G+J Gruner+Jahr obejmuje literaturę piękną i popularną, thrillery, publicystykę, poradniki i książki kucharskie. Z kolei w katalogu National Geographic jest ponad 100 tytułów. Najlepiej sprzedającymi się publikacjami w 2011 roku były książki podróżnicze Beaty Pawlikowskiej i Martyny Wojciechowskiej. Oficyna zatrudnia 9 osób.
W 2011 roku Wydawnictwo G+J Polska (G+J oraz G+J RBA) zanotowało 12,4% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, które wyniosły 21,39 mln zł.

W roku ubiegłym Oficyna wydała 276 tytułów, w tym 272 nowości. Łącznie sprzedano 1 876 910 egz. książek. Średnia cena dla książek G+J ukształtowała się na poziomie 10,29 zł za egz. Z kolei publikacje G+J RBA sprzedawano w średniej cenie 12,65 zł za egz.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.