Roczna wartość europejskiego rynku reklamy internetowej w 2012 r. wyniesie 16 mld euro
Roczna wartość europejskiego rynku reklamy internetowej w 2012 r. wyniesie 16 mld euro, czyli dwa razy więcej niż w 2006 r. – przewiduje Forrester. Udział w rynku reklamy internetowej także wrośnie dwa razy i wyniesie 18 proc.
Forrester twierdzi, że internet zdobywa zaufanie firm i staje się wartościowym narzędziem marketingowym.
Według badań Forrestera 52 proc. respondentów regularnie korzysta z internetu i częściej spędza czas przed komputerem niż przed telewizorem. Europejscy internauci w sieci spędzają 14,3 godz. w tygodniu. Telewizję oglądają przez 11,3 godz. w tygodniu. 4,4 godz. tygodniowo Europejczycy poświęcają na czytanie gazet i magazynów. Nie dziwi więc, że 36 proc. badanych korzystających z internetu przyznaje, że w związku z tym mniej czasu spędza przed telewizorem.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
nowe technologie
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.