Restrukturyzacja G+J Polska

Restrukturyzacja G+J Polska
Od stycznia zmienia się struktura w wydawnictwie G+J Polska. Będzie też m.in. nowy szef marketingu i dystrybucji.
 
Prezes wydawnictwa G+J Polska, Magdalenie Malickiej, będzie odtąd podlegać 9 pionów, kierowanych przez: dyrektora HR, menedżera PR, dyrektora finansowego, dyrektora controlingu, dyrektora operacyjnego, dyrektora zarządzającego oraz trzech wydawców.
 
Największe zmiany dotyczą obszaru, za który będzie odpowiadał Michał Brudzyński piastujący stanowisko Dyrektora Zarządzającego.W ramach nowej struktury podlegać mu będą: reklama, pod kierownictwem Elżbiety Hołubki, marketing, któremu szefować będzie Agnieszka Doleżych, dystrybucja, za którą od 1 marca odpowiadać będzie Michał Sykłowski, a także dział grafików, dział badań oraz dział Multimediów.
 
Piony wydawnicze kierowane są przez następujące osoby: Renatę Sieroń – Wydawcę pism kobiecych – Claudia, Naj, Moje Mieszkanie, Moje Gotowanie, Rodzice; Małgorzatę Walkowską – Wydawcę pism National Geographic, Focus i wydawnictw książkowych oraz Wydawcę pism luksusowych – Gala, Glamour, nowy projekt, którego obowiązki pełni obecnie Magdalena Malicka.

Nowe osoby, dołączające do Wydawnictwa G+J w pierwszym kwartale 2007 roku to: Agnieszka Doleżych jako dyrektor marketingu, Michał Sykłowski – dyrektor działu dystrybucji oraz Magda Bulera, obejmująca stanowisko Menedżera PR.

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.