Langenscheidt Polska, czy Langenscheidt w Polsce?

Langenscheidt Polska, czy Langenscheidt w Polsce?

Grupa wydawnicza Langenscheidt liczy 20 wydawnictw a jej marki są znane na całym
świecie. Międzynarodowy asortyment produktów koncernu obejmuje prawie 10 000 tytułów.
W Polsce publikacje opatrzone czarną literą „L” na żółtym tle są obecne od 10
lat dzięki współpracy ze spółką REA. 

Obecnie Langenschiedt tworzy własną firmę. Decyzje taką tłumaczą poziomem rozwoju
gospodarczego naszego kraju, wielkością rynku, chęcią młodzieży polskiej do nauki
języków obcych oraz zamożnością społeczeństwa polskiego (!). 

Są świadomi tego, że będą musieli dostosować podręczniki do założeń reformy oświatowej.
Firma Langenscheidt Polska jest zarejestrowana w Polsce jako spółka z o.o, a 100%
udziałów ma koncern Langenscheidt. 

Jak powiedziano na konferencji prasowej, nie obawiają się konkurencji ze strony
Kletta, który wprowadził markę Ponsa. Mają nadzieję na partnerską współpracę,
tak samo jak to ma miejsce w Niemczech. 

Wydawnictwo wprowadzi na rynek polski kursy językowe i samouczki, rozmówki, podręczniki
do gramatyki i metodyki oraz przewodniki. Najpierw, w drugiej połowie tego roku,
na polskim rynku ukażą się samouczki i rozmówki. W latach późniejszych przedstawią
dalszą ofertę. Mają również zamiar wydawać książki przygotowane w Polsce. Stawiają
przed sobą zadania programowe oraz związane z dystrybucją (dotarcie do wszystkich
zainteresowanych osób).

 

 

Kategorie: Edukacja, Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.