Traffic Club, największy salon multimedialny w Polsce, okazał się niesolidnym partnerem dla wydawców. Firma nie wywiązuje się ze zobowiązań finansowych. Niektórzy wydawcy już zerwali z nią współpracę. Traffic ma długi wobec takich oficyn, jak wydawnictwo Sic!, W.A.B., Czarne, Egmont oraz Słowo/Obraz Terytoria.
O trudnościach z uzyskiwaniem należności od Trafficu mówi też Zbigniew Oszczyk, przedstawiciel firmy Platon rozprowadzającej książki pięciuset wydawców.
Teresa Marczak, nowa dyrektorka finansowa Traffic Clubu, zaprzecza, że firma jest w złej kondycji finansowej. Owszem przedłuża terminy płatności, lecz w uzgodnieniu z wydawcami i dystrybutorami. Przyznaje jednak, że spółka chce wynająć nawet jedną trzecią swojej powierzchni innej firmie.
W branży krążą plotki o prawdopodobieństwie upadku Traffic Clubu. Czy rzeczywiście tak będzie? Czas pokaże.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.