Wydawnictwo Demart istnieje na rynku od 1992 r. i specjalizuje się w publikacjach z zakresu kartografii użytkowej i edukacyjnej.
Przychody Wydawnictwa z działalności wydawniczej w roku 2005 były o 18,9% wyższe w porównaniu z rokiem poprzednim i wyniosły 20,34 mln złotych (tylko ze sprzedaży książek wyd. Demart). Łącznie przychody Demart w roku 2005 wyniosły 21,04 mln złotych.
Demart w 2005 wydał ponad 40 nowości i oferował w sumie ponad 230 tytułów.
Kartografia użytkowa:
- Plany miast: 69 tytułów (łącznie 229 miasta)
- Atlasy miast: 9 tytułów (łącznie 143 miasta)
- Mapy turystyczne: 18 tytułów
- Mapy samochodowe: 42 tytułów
- Mapy administracyjne 16 tytułów
- Atlasy samochodowe: 8 tytułów
- Atlasy ogólne: 8 tytułów
Kartografia edukacyjna:
- Atlasy szkolne: 12 tytułów
- Mapy ścienne: 16 tytułów
- Mapy podręczne: 6 tytułów
- Podręczniki: 27 tytułów
Do najlepiej sprzedających się tytułów kartograficznych w 2005 roku należały:
- Kraków plus 3 – plan miasta,
- Niemcy see it – mapa samochodowa,
- Polska Niezwykła – turystyczny atlas samochodowy,
- Polska 250 – atlas samochodowy,
- Polska 715 – mapa samochodowa,
- Polska plus Europa – atlas samochodowy,
- Poznań plus 4 – plan miasta,
- Słowacja see it – mapa samochodowa
- Świat w Trzech Wymiarach – ilustrowany atlas Świata
- Warszawa plus 4 – plan miasta
- Warszawa i Okolice – atlas miast.
- Wielki Atlas Świata – atlas geograficzny,
- Wrocław plus 8 – plan miasta,
Do najlepiej sprzedających się tytułów edukacyjnych w 2005 roku należały:
- Atlas do przyrody – Świat w porach roku,
- Atlas Geograficzny Gimnazjum,
- Atlas Geograficzny Liceum – Świat, Polska,
- Atlas Historyczny od starożytności do współczesności,
- Atlas Historyczny szkoła podstawowa,
- Geografia. Liceum – zadania na mapach konturowych,
- Geografia – mapy konturowe,
- Historia. Gimnazjum – zeszyt do ćwiczeń mapach konturowych.
- My i Historia – podręcznik kl. IV Szk. Podst.,
- My i Historia – podręcznik kl. V Szk. Podst.,
Łączny nakład sprzedanych publikacji w 2005 roku wyniósł 2.350.700 egz.
Roczne przychody wydawnictwa przekraczają 20 000 000 zł, a ich dynamika w ostatnich latach kształtuje się średnio na poziomie 24%.
Demart umożliwia swoim klientom:
- Poprzez znajomość cenowej elastyczności popytu na tytuły kartograficzne, sugerowanie widełek ceny – zarówno dla detalisty, jak i końcowego odbiorcy
- Dostosowanie oferty do profilu klienta
- Skuteczne wspomaganie w zarządzaniu półką (brakami i zapasami), poprzez zastosowanie algorytmów kontroli zatowarowania
W 2006 roku wydawnictwo Demart planuje rozszerzanie oferty o kolejne nowe tytuły zarówno z kartografii użytkowej jak i edukacyjnej.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.