Nowe projekty wydawnicze Agory

Nowe projekty wydawnicze Agory
Po sukcesie encyklopedii Agora rusza z dwoma nowymi projektami wydawniczymi – serią przewodników i bajkami dla dzieci.
 
W sobotę wraz z „Gazetą Wyborczą” ukazał się, w nakładzie 600 tys. egzemplarzy, pierwszy przewodnik z cyklu „Podróże marzeń”. Tradycyjnie pierwszy egzemplarz był bezpłatnie dołączony do dziennika, za każdy następny będziemy musieli zapłacic 25 zł. Cała seria obejmuje 30 tytułów po różnych zakątkach świata, które bedą się ukazywać w każdą sobotę razem z „Gazetą Wyborczą”. Projekt powstał we współpracy z wydawnictwem Mediaprofit.
 
„Zakładając, że na zakup przewodnika zdecyduje się co trzeci czytelnik „Gazety”, można liczyć na sprzedaż 156 tys. sztuk, bo średnia sprzedaż „Wyborczej” to 470 tys. egzemplarzy. Po odliczeniu 30 proc. prowizji kolportera do Agory wpływać powinno 11 mln zł miesięcznie„, podaje Rzeczpospolita. 
 
W środę 14 września Agora rozpoczyna sprzedaż serii 20 bajek dla dzieci. Pierwsza ukaże się wraz z miesięcznikiem „Dziecko”. Kolejne będą się ukazywały dwa razy w miesiącu. Cena jednej książeczki wraz z płytą CD będzie wynosić 14,90 zł.
Kategorie: Rynek Polski

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.