Reader`s Digest – podsumowanie roku 2004

Reader`s Digest – podsumowanie roku 2004
Reader’s Digest Polska jest częścią światowego koncernu The Reader’s Digest Association, działającego w 48 krajach. Książki Reader’s Digest obejmują wiedzę z różnych dziedzin. Wydawnictwo wydaje poradniki, encyklopedie, słowniki, atlasy, książki kucharskie, książki dla dzieci oraz serię beletrystyczną. Polski oddział Reader’s Digest powstał w 1995 roku, przenosząc na krajowy grunt światowe wzorce sprzedaży bezpośredniej.
 
Przed zakończeniem audytu finansowego szacunkowe przychody Reader’s Digest ze sprzedaży książek w roku 2004 były o 9,3% niższe w porównaniu z rokiem poprzednim i wyniosły 134.178.003 złotych. Z informacji opublikowanych po audycie wynika, że wydawnictwo zanotowało 12,5% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, do 166,34 mln zł.
 
* dane przed zakończeniem audytu finansowego

** dane po zakończeniu audytu finansowego

 
Od 1996 roku w Polsce Reader’s Digest wydało 61 tytułów. Średni nakład jednej książki wynosi 60 tysięcy egzemplarzy. Są to zarówno publikacje będące przekładami światowych bestsellerów, jak i pozycje przygotowane specjalnie z myślą o polskich czytelnikach.
W 2004 roku wydawnictwo Reader`s Digest wydało 22 tytuły, w tym 19 nowości.
 

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.