Wydawnictwo Pascal – podsumowanie roku 2004

Wydawnictwo Pascal – podsumowanie roku 2004
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku 2004 były:
 
Przewodniki:

1. Polska na weekend  

2. Egipt

3. Chorwacja i Czarnogóra

4. Irlandia

5. Niebo na weekend

6. Turcja

7. Polska z dzieckiem

8. Słowacja

9. Włochy część północna

10. Anglia
 
Kartografia:

1. Polska atlas drogowy 1: 200 000

2. Wielki Ilustrowany Atlas Świata

3. Europa Atlas Samochodowy 1:750 000

4. Wielki Atlas Świata 6

5. Nowy Atlas Świata 

6. Europa Atlas Drogowy 1: 800 000

7. Wielki Ilustrowany Atlas Świata

8. Atlas Świata – wydanie II 

9. Atlas Świata – wydanie kieszonkowe 

10. Atlas Świata – wydanie I 
 
Przychody ze sprzedaży książek (przewodniki, książki, mapy i atlasy) były o 8,7% niższe niż w roku poprzednim i wyniosły 18,34 mln złotych. Także o 8% zmniejszyły się przychody ogólne z 22,22 mln zł w 2003 do 20,36
mln zł w 2004.
Zwiększył się o 2,8% przychód ze sprzedaży przewodników i książek – wyniósł on 13,37 mln złtych (w roku 2003: 13,01 mln złotych), natomiast zmniejszył się przychód ze sprzedaży map i atlasów – z 7,08 mln zł w 2003 do 4,97 mln złotych w 2004 roku.
 

 
 
Wydawnictwo Pascal w 2004 roku wydało 81 tytułów w tym 44 nowości.
 
W 2005 roku Pascal wyda około 115 nowych tytułów (nowe regiony turystyczne i
aktualizacje).
 
W sezonie 2005 m.in. będzie miało miejsce:

– nowe, zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika „Polska na weekend”

– wprowadzenie na rynek nowej serii przewodników turystycznych;

– poszerzenie serii „Dookoła świata” w nowoczesnej oprawie spiralnej do 20 tytułów
(o kolejnych 7 tytułów);

– zwiększenie liczby tytułów przewodników po Polsce w ramach wiodącej serii:
Przewodniki Pascala

– poszerzenie o nowe regiony serii przewodników dla aktywnych „na rowerze” i
„dla kajakarzy”, a także poszerzenie jej zakresu tematycznego o inne aktywności.

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.