Książka z gazetą kluczem do sukcesu?

Książka z gazetą kluczem do sukcesu?
Agora, wydająca m.in. Gazetę Wyborczą, otrzymała tytuł Wydawcy Roku, przyznawany
przez tygodnik “Media i Marketing Polska”. Spółce udało się nie tylko zahamować
spadek sprzedaży ale również umocnić pozycję na giełdzie. Duży udział w osiągniętych
wynikach miał zapewne szereg promocji i działan marketingowych. Sprzedaż serii
książek wraz z czasopismami przyczynił się w dużym stopniu do poprawy niekorzystnych
wyników. “Głos Wielkopolski” również wspiera swoją sprzedaż dołaczając książki
za 3,5 zł. Niestety nie każdy wydawca może sobie pozwolić na kosztowne dodatki,
książki i promocje. Czyżby to było kluczem do osiągnięcia sukcesu na rynku?
Tytuł Dziennika Roku otrzymał “Fakt” wydawany przez Axel Springer Polska. Wydawca
również rozpoczął już swoją akcję książkową. Przypominamy. że 8 października pojawił
się pierwszy tytuł z serii “Literatura w spódnicy” – “Dzienni Bridget Jones” Helen
Fielding.

(more…)

Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.

Logowanie użytkownika
 Remember Me  
Rejestracja nowego użytkownika
*Pole wymagane
Kategorie: Rynek Polski

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

O autorze

Ten wpis jest zabezpieczony hasłem. Wpisz hasło by zobaczyć komentarze.