Waterstone rezygnuje z tradycyjnej formy zamówień

Waterstone rezygnuje z tradycyjnej formy zamówień
Od stycznia 2005 roku Waterstone, jedna z największych sieci księgarni w zachodniej
Europie, wprowadzi zmiany w składaniu i realizacji zamówień przez sprzedawców
w księgarniach i reprezentantów handlowych. Aby zrealizować dane zamówienie księgarze
nie będą musieli opuszczać swoich sklepów a reprezentanci handlowi swoich wydawnictw.
Wszystko będzie się odbywało drogą elektroniczną lub telefonicznie. Proces ten
ma być jednolity i zgodny dla wszystkich sprzedawców. Każdy z działów po złożeniu
zamówienia będzie je realizował do 7 dni roboczych. Duże wydawnictwa wyrażają
swoje zadowolenie w związku z wprowadzanymi zmianami. Niektórzy twierdzą, że dzięki
temu cały proces zamawiania będzie trwalszy, prostszy i przede wszystkim efektywniejszy.
Część średnich wydawnictw jest bardziej sceptyczna i stawia pod znakiem zapytania
bezpieczeństwo procesu. Zarządcy Waterstone zapewniają, że nowy system zamówień
będzie w pełni bezpieczny, o wiele bardziej przejrzysty i prostszy niż dotychczas.
Jak wiadomo mniej problemów i szybsze transakcje to więcej wolnego czasu zarówno
dla pracowników, jak i dla klientów. O tym czy rzeczywiście wszystko będzie się
odbywało bez najmniejszych problemów przekonamy się już za kilka miesięcy.

(more…)

Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.

Logowanie użytkownika
 Remember Me  
Rejestracja nowego użytkownika
*Pole wymagane
Kategorie: nowe technologie

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

O autorze

Ten wpis jest zabezpieczony hasłem. Wpisz hasło by zobaczyć komentarze.