Ruch SA, największy z polskich dystrybutorów prasy, odnotował w roku 2001 5,3 mln zł zysku netto, wobec 20,3 mln zł w roku 2000.
W 2001 roku sprzedaż Ruchu wyniosła 3,7 mld zł, (w 2000 była o 60 mln zł większa).
Wprowadzenie podatku VAT na gazety i czasopisma, poprzez zmniejszenie marży, kosztowało Ruch 17 mln zł. Udział sprzedaży prasy w ogólnym wolumenie sprzedaży wynosił pod koniec roku 46 proc., resztę stanowiły artykuły pozaprasowe. Dynamika sprzedaży artykułów pozaprasowych była wyższa o 11,7 proc. niż rok wcześniej, zaś sprzedaży prasy niższa o 8 proc.
KG (za pb)
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek w liczbach
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4