Prószyński i S-ka – Nowy Rzecznik Prasowy

Prószyński i S-ka – Nowy Rzecznik Prasowy

Przegląd

Od 1 listopada Dorota Rożek, dotychczasowa szefowa redakcji literatury dziecięcej i młodzieżowej w Prószyński i S-ka, objęła funkcję rzeczniczki prasowej wydawnictwa Prószyński Media. Dołączyła tym samym do Działu Promocji Książek, gdzie objęła też stanowisko specjalistki ds. PR.

Prace związane z literaturą dla dzieci i młodzieży zostaną podzielone pomiędzy redakcję literatury polskiej i redakcję literatury zagranicznej.

Dorota Rożek jest z wykształcenia bibliotekoznawczynią. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu: marketingu, zarządzania wartością klienta, komunikacji w biznesie oraz ostatnie (dyplom w 2018 roku), na Uniwersytecie Warszawskim: literatura i książka dla dzieci i młodzieży wobec wyzwań nowoczesności. Pracę zawodową rozpoczęła, zgodnie z pierwotnym kierunkiem studiów, w szkolnictwie (Zespół Szkół Księgarskich w Warszawie), następnie została wicedyrektorką Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Warszawie. Pierwsze miejsce pracy w branży wydawniczej to Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, gdzie wyspecjalizowała się w doradztwie marketingowym. Potem pracowała jako dyrektorka ds. marketingu w Muzie Szkolnej i Oficynie Adam. W Wydawnictwie Szkolnym PWN była szefową zespołu projektowego, a w MAC Edukacja (obecnie Grupa Edukacyjna) – dyrektorką ds. marketingu. Od 2007 roku poza segmentem edukacyjnym: kierowniczka działu marketingu w Wydawnictwie Lekarskim PZWL, następnie (od 2014 roku) w Wydawnictwie Zwierciadło jako szefowa projektów wydawniczych. Od połowy roku 2017 kierowała redakcją literatury dziecięcej i młodzieżowej w wydawnictwie Prószyński i S-ka.

 

Kategorie: Rynek Polski