Spada zainteresowanie programami lojalnościowymi

Przegląd

Jak wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia, w programach lojalnościowych uczestniczy 41 proc. Polaków. W porównaniu do wyników poprzedniej edycji badania widoczny jest spadek odsetka uczestników – o 6 punktów procentowych.

W porównaniu z ubiegłymi latami uczestnicy programów lojalnościowych częściej deklarują, że udział w programach ma wpływ na ich zachowania zakupowe – aż 66 proc. badanych przyznaje, że program lojalnościowy skłonił ich do robienia zakupów lub robienia większych zakupów w danej sieci lub u danego partnera (w 2014 roku było to 58 proc., a w 2015 – 54 proc.).

Z badania wynika, że największymi zaletami uczestniczenia w programach lojalnościowych są: możliwość płacenia zgromadzonymi punktami za zakupy oraz możliwość uzyskania rabatu, zniżki na zakup produktów i usług.

 

czytaj więcej http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/spada-zainteresowanie-programami-lojalnosciowymi,134062.html

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: badania, prasa

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.