Mała Lingua dołączyła do Grupy PWN

Przegląd

PWN poszukuje redaktora j.niemiecki       mała lingua

Wydawnictwo Szkolne PWN dokonało zakupu ogólnopolskiej sieci szkół językowych dla dzieci i młodzieży Mała Lingua & Lingua Teens Space. Decyzja jest efektem rozwijania strategii Grupy PWN, która zakłada jednoczesny rozwój w obszarze wydawniczym oraz usługowym. Z dniem 31 marca firma Mała Lingua formalnie stała się członkiem Grupy PWN oraz spółką Wydawnictwa Szkolnego PWN.

Realizując misję edukacji przez całe życie, kierujemy działania biznesowe również na obszar usług edukacyjnych. – mówi Dorota Twarowska, Prezes Zarządu Wydawnictwa Szkolnego PWN – Zakup sieci szkół języków obcych Mała Lingua doskonale wpisuje się w przyjętą przez nas strategię. Języki obce to jedna ze specjalizacji naszego wydawnictwa a zarazem jeden z kluczowych obszarów rozwoju współczesnej edukacji.

Wydawnictwo Szkolne PWN, które publikuje podręczniki do nauki języków obcych od blisko 20 lat,  stworzyło kompleksową ofertę materiałów edukacyjnych dla szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych, a także publikacje dla przedszkolaków. Obecnie bazując na doświadczeniu oraz wiedzy PWN, wydawnictwo angażuje się w projekt rozwijania szkół języków obcych, gdzie uczniowie mogą doskonalić swoje umiejętności językowe w przyjaznym, otwartym środowisku.

Mała Lingua & Lingua Teens Space to wyspecjalizowana sieć szkół języków obcych, posiadająca blisko 200 punktów. Zajęcia oparte są na autorskiej metodzie nauczania, która została opracowana przez Prezes Zarządu i założycielkę szkół Mała Lingua – Monikę Ferreira. Metoda otrzymała wyróżnienie Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Komisji Europejskiej do spraw wielojęzyczności, za jakość i innowacje w nauczaniu. Stosowanie autorskiej metody w szkołach Mała Lingua podnosi skuteczność nauczania dzięki technikom, które angażują różne predyspozycje uczniów, w myśl teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Efektem jest umiejętność formułowania wypowiedzi pełnozdaniowych już na wczesnych etapach edukacyjnych.

Mała Lingua dysponuje siecią blisko 200 punktów na terenie całej Polski i cały czas dynamicznie się rozrasta. – mówi Dorota Twarowska – Autorska metoda, stosowana w szkołach Mała Lingua, stawia na – tak ważną w nauce języków – umiejętność komunikacji. To prawdziwy sukces, doceniony przez MEN i Komisję Europejską do spraw wielojęzyczności.

PWN – uznane w 2015 roku za Qltową Markę, przez redakcję Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz redakcję portalu ForumBiznesu.pl – stale rozszerza swoje działania, rozwijając ofertę również w nowych segmentach. Efektem synergii z siecią szkół Mała Lingua jest połączenie wiedzy, doświadczenia i potencjału obu firm w celu tworzenia przestrzeni do nauki, dostosowanej do indywidualnych potrzeb każdego uczącego się.

Włączenie do Grupy PWN pozwoli nam na skorzystanie z renomy, jaką cieszy się marka PWN, będąca synonimem jakości i prestiżu w obszarze wydawniczym oraz usługowym. – mówi Monika Ferreira, Prezes Zarządu i założycielka szkół Mała Lingua – Współpraca z PWN nie tylko da nam możliwość połączenia doświadczeń, ale także umocni realizację naszej długofalowej strategii rozwoju sieci szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży. Działalność szkół, oparta na zasadzie franczyzy, to również propozycja dla nauczycieli języków obcych, otwartych na współpracę.

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.