Frontem do klienta – nowe technologie w Impulsie

Frontem do klienta – nowe technologie w Impulsie

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych stałych i nowych klientów, Oficyna Wydawnicza „Impuls” zaledwie przed kilkoma dniami wprowadziła nowy (i nowatorski!) system składania zamówień.

Z początkiem roku wprowadziliśmy dla naszych Czytelników książki w wersji elektronicznej w popularnych formatach: epub2, mobi i pdf. Obecnie oferta elektroniczna liczy 300 tytułów, a nowe pojawiają się systematycznie.
Wydawnictwo świadczy również usługi w przeprowadzaniu konwersji publikacji do formatów elektronicznym na bardzo wysokim jakościowo poziomie.
Po udanej premierze książek elektronicznych wprowadzamy nową dogodność dla Czytelników: od teraz nie istnieją żadne granice w zamawianiu naszych tytułów, a pojęcie „nakładu wyprzedanego” znika z naszego słownika. Opcja „druk na życzenie”, widoczna na naszej stronie w panelu „Katalog” (lub przez wyszukanie żądanego tytułu), pozwala klientom w dowolnym miejscu i czasie zamówić poszukiwaną publikację.
Możliwością „druku na życzenie” obejmujemy znaczną część naszej oferty, w zależności od możliwości wznowienia danych tytułów – niezależnie od stanu magazynowego, na życzenie klienta drukujemy dowolną ilość egzemplarzy. Czas realizacji, od momentu złożenia zamówienia, do chwili dostarczenia przesyłki pod wskazany adres, zamknie się w 5-7 dniach roboczych.
Warto także zaznaczyć, że wszelkie proponowane przez nas rabaty i akcje promocyjne obejmują także „książki na życzenie”. Tak więc od dziś „Impuls” realizuje nową politykę wydawniczą. Frontem do klienta.
W ramach druku na życzenie polecamy już 18 tytułów, niebawem dołożymy kolejne: http://www.impulsoficyna.com.pl/katalog/kategoria,druk-na-zyczenie,43 
Kategorie: Rynek Polski
Tagi: Impuls

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.