Biały Kruk podsumował 2009 rok

Biały Kruk podsumował 2009 rok
Biały Kruk – lider na krajowym rynku albumów, powstał w 1996 roku z inicjatywy dziennikarza, fotografika i wydawcy – Leszka Sosnowskiego. Wydawnictwo specjalizuje się w albumach o tematyce katolickiej i kulturalnej publikowanych często także w wersjach obcojęzycznych. Należy do największych na świecie wydawnictw przybliżających pontyfikat Ojca Świętego Jana Pawła II. Firma zatrudnia 19 osób

Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2009 roku były:

  • „Ars. Dzieje życia Jana Marii Vianney’a” (wersja językowa polska i francuska),
  • „Auschwitz. Rezydencja śmierci” (wersje językowe: polska, angielska, niemiecka, hiszpańska, włoska, węgierska, szwedzka),
  • „Lourdes. Stolica cudów”,
  • „Pamięć i wdzięczność”     

W 2009 roku Biały Kruk zanotował przychody ze sprzedaży książek na poziomie 14,3 mln zł, co daje 2,7% spadek w stosunku do roku 2008.

W roku ubiegłym Oficyna wydała 35 tytułów, w tym 17 nowości. Łącznie sprzedano 251 tys. egz. książek.

Kategorie: Religia, Rynek Polski

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.