Muza dociera z bezpośrednią dystrybucją już do około 240 księgarń. Firma zamierza rozwijać dalej tę formę rozprowadzania książek. Do programu będzie przyjmować tylko księgarnie o stabilnej sytuacji finansowej oraz o dużym potencjale sprzedażowym.
W I kwartale 2010 roku Muza zanotowała spadek sprzedaży książek w sieciach handlowych. Spółka spodziewa się w tym okresie nieco gorszych wyników niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Jednak mimo słabszego początku roku Grupa zamierza w tym roku osiągnąć dodatni wynik netto i zwiększyć przychody. Po czterech kwartałach 2009 r. miała 42,6 mln zł obrotów i 388 tys. zł zysku netto.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.