Ruch ma nowe logo

Ruch ma nowe logo
 
Ruch rozpocznie w przyszłym roku rebranding ok. 700 kiosków, a docelowo do końca 2010 roku nowe logo i zmienioną bryłę zyska łącznie ok. 3 tys. punktów. Spółka spodziewa się, że dzięki zmianom w logistyce i cięciom zatrudnienia koszty spadną o 40-50 mln zł rocznie licząc od 2010 roku. 
 
Na koniec października Ruch miał 8 tys. punktów, w tym 3 tys. własnych, a 5 tys. punktów dzierżawionych. Odmładzane będą punkty obu rodzajów. Wraz ze zmianą logo, które ma na celu odświeżenie i unowocześnienie marki, w II połowie 2008 roku Ruch rozpocznie wdrażanie zintegrowanego systemu informatycznego. Spółka zamierza także uporządkować zarządzanie asortymentem i dopasować go do poszczególnych lokalizacji. Ważnym elementem restrukturyzacji będą także cięcia kosztów osobowych. Ruch ocenia, że jego koszty od 2010 roku mogą spaść o 40-50 mln zł dzięki poprawie logistyki prasy i zmniejszeniu zatrudnienia o 1 tys. osób w ciągu 2009 i 2010 roku. Obecnie zatrudnienie w Ruchu sięga 5.400 osób.
Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.