Rok 2006 Wydawnictwo WAM zamknęło przychodem w wysokości 18,9 mln zł., uzyskanym ze sprzedaży książek i multimediów, co stanowi spadek o 1,56% w stosunku do roku 2005.
Wśród nowości warto zauważyć tytuły: Leksykon wypowiedzi Jana Pawła II do Polaków, Podstawowe zagadnienia psychologii religii, Historia zachodniej teorii prawa, Urbs celeberrima. Przewodnik po zabytkach Krakowa, Życie po rozwodzie, Brewiarz ekologa, Wielka księga bajek greckich, Raj utracony, Tajemnica bólu, Królowa mgieł. Baśń, Synowie drzew.
Z wydawanych tytułów największym powodzeniem cieszą się książki w seriach: Myśl Teologiczna i Źródła Myśli Teologicznej, Myśl filozoficzna i dwujęzyczne Źródła Myśli Filozoficznej – stanowiące translatorium tekstów filozoficznych, Myśl psychologiczna, Psychologia religii – nowa seria, Mała Biblioteka Religii, Wiara i nauka, Biblioteka Życia Duchowego, Verbum Domini, Wielcy Ludzie Kościoła, Śladami chrześcijaństwa – albumowe wydanie.
Wydawnictwo WAM zatrudnia obecnie 99 pracowników. Posiada własną drukarnię, pełną introligatornię, prężnie działającą sieć sprzedaży oraz własne księgarnie: w Krakowie, Warszawie, Opolu, Bielsku Białej, Nowym Sączu.
W 2006 roku zakończony został kolejny etap zmian w organizacji pracy Wydawnictwa, mający na celu dostosowanie jakości pracy do zmieniających się potrzeb i wymagań rynku książki. Utworzone zostało stanowisko dyrektora marketingu na którym zatrudniono Mieczysława Sendora (poprzednio PWN, Azymut), a nowym kierownikiem działu promocji i reklamy został Piotr Rapciak (poprzednio Targi w Krakowie, TVN).
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.