Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę badawczą Regional Research Gfk Polonia wskaźnik siły nabywczej miast powyżej 100 tys. mieszkańców wzrósł na tyle, aby opłacało się tam otwierać super- i hipermarkety, a także galerie handlowe. Niemal wszystkie sieci handlowe chcą wykorzystać takie zapotrzebowanie i planują inwestycje na najbliższe lata.
Media Markt planuje inwestycje w 10 nowych miastach m.in. Zielonej Górze, Gorzowie Wlkp., Koszalinie, Płocku i Włocławku.
Tesco chce otworzę w ciągu najbliższych lat kilkanaście sklepów, także w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Będą to jednak obiekty mniejsze niż te, budowane w większych aglomeracjach.
Także Géant zapowiada wejście do średniej wielkości miast. Do roku 2008 planuje uruchomić 12 nowych obiektów (łącznie będzie ich miała 30).
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.