Spadek zadowolenia klientów Amazon.com

Spadek zadowolenia klientów Amazon.com

Najnowsze statystyki sporządzone przez specjalistów z Uniwerstetu w Michigan wykazują znaczny spadek zadowolenia klientów z e-handlu. Największe rozczarowanie przyniósł
Amazon.com. Zadowolenie klientów największego sprzedawcy online na świecie spadło aż o 4,5%, do 84 punktów. W roku poprzednim Amazon.com zajmował pod tym względem honorowe
pierwsze miejce z 88 punktami. W tym roku zajął je Barnes&Noble. Największy sprzedawca książek na świecie zanotował 1,2% wzrost, do 87 punktów, co pozwoliło mu uzyskać pozycję lidera pod wzgłedem zadowollenia
klientów w e-handlu.

(more…)

Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.

Logowanie użytkownika
 Remember Me  
Rejestracja nowego użytkownika
*Pole wymagane

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

O autorze

Ten wpis jest zabezpieczony hasłem. Wpisz hasło by zobaczyć komentarze.