Media Rodzina – podsumowanie roku 2004

Media Rodzina – podsumowanie roku 2004
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku 2004 były: 
 
1. Harry Potter i Zakon Feniksa – sprzedano 473 000 broszura + 114 000 op. twarda

2. Harry Potter i więzień Azkabanu – sprzedano 36 000 broszura + 10 700 op. twarda

3. Harry Poter i Czara Ognia – sprzedano 33 700 broszura + 11 500 op. twarda

4. Harry Potter i Kamień Filozoficzny – sprzedano 33 050 broszura + 10 750 op.twarda

5. Harry Potter i Komnata Tajemnic – sprzedano 32 240 broszura + 10 800 op. twarda

6. Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, by dzieci do nas mówiły,
Adale Faber, Elaine Mazlish – sprzedano 9 991
7. Kalendarz Pan Kuleczka, Elżbieta Wasiuczyńska – ilustracje oraz Wojtek Widłak
– tekst – sprzedano 7 000
8. Inteligencja emocjonalna, Daniel Goleman – sprzedano 6 500
9. Gimnastyka dla języka, Małgorzata Strzałkowska – sprzedano 6 300 egzemplarzy.
 
 
Przychody ze sprzedaży książek w 2004r wyniosły 23,2 minliony złotych i były
wyższe o 262% w stosunku do roku 2003.
Media Rodzina wydała w roku ubiegłym 68 tytułów w tym 26 nowości w łącznym nakładzie
1 011 000 egzemplarzy. Średni nakład to 14 800 egz.
 
W roku 2005 Wydawnictwo planuje wydać około 40 nowości, w tym:
z literatury dla dzieci i młodziezy: pierwsze tłumaczenie baśni H.Ch. Andersena
bezposrednio z języka duńskiego;
a także „Opowiadania dla dzieci” Izaaka Singera; wiersze polskich poetow, kolejny
tomik opowiadan o Panu Kuleczce, powiesci Jacqueline Wilson, tomiki Dr. Seussa.

Z literatury psychologicznej pojawi się min. nowa ksiazka Martina Seligmana,
pt. „Prawdziwe szczescie” oraz ksiazki Alice Miller.

 
 
 
 
 
Kategorie: Literatura, Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.