Dom Wydawniczy Bellona w 2003 roku

Dom Wydawniczy Bellona w 2003 roku
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku 2003 (poza kalendarzami) były:
Poradnik dla dziewcząt z kalendarium SUPER DZIEWCZYNA 64800 egz.
Złota Księga Pieśni Polskich 18800 egz.
Wyprawy krzyżowe A.Michałka  3 tytuły  18500 egz.
Miecze japońskie i Tuba 12600 (plus 2x po 15000 egz. w Wielkiej Brytanii i USA)
Wśród Biblioteki Bestsellerów Bellony najlepiej sprzedającymi się tytułami były książki L.Buchheima (Okręt i OkrętII) oraz Opuścić okręt  i Okrutne morze.  łącznie 32200 egz.
 
W 2003 roku wydawnictwo Bellona zanotowało spadek łącznych przychodów firmy o około 6% związany głównie z mniejszą wartością usług (28,9 mln zł). Mimo istotnego wzrostu liczby tytułów, wydawnictwo zanotowało także spadek przychodów ze sprzedaży książek o 4,7% Wyniósł on w ubiegłym roku 24,1 mln zł.
 
Wydawnictwo opublikowało 245 tytułów ( w tym: 59 wznowień, 6 koedycji i 180 nowości) w łącznym nakładzie 2 607000 egz. w tym kalendarze 1190000 egz. Liczba sprzedanych książek wyniosła 1450000 egz. Średnia cena detaliczna to 32,80, średnia cena zbytu 17 zł./egz. Średni nakład wyniósł ogółem 9180 egz. ( a bez kalendarzy 4860 egz.)
 
Wydawnictwo Bellona jest także wydawcą :
Polski Zbrojnej tygodnika w nakładzie 40tyś egz.
Mówią Wieki- miesięcznika w nakładzie 15tyś. egz.
Żołnierza Polskiego miesięcznika w nakładzie ok. 15tyś. egz.
Ucz się z nami naklejkami dwutygodnika w nakładzie 15tyś. egz.
Przglądu Obrony Cywilnej miesięcznika w nakładzie 5 tyś egz.
BUDOJO- dwumiesięcznika  ok. 7 tyś. egz.
6 innych pism branżowych (w nakładach od 800 do 5000 egz.)

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.