Reader´s Digest w 2002 – spadek sprzedaży książek o 14%

Reader´s Digest w 2002 – spadek sprzedaży książek o 14%

Przychody wydawnictwa Reader’s Digest ze sprzedaży książek spadły w 2002r. o 14% i wyniosły 131,714 mln zł. w sumie sprzedano 1 485 443 egz. książek. Wydano 18 tytułów, w tym 13 nowości. Średni nakład wyniósł 90 tys. egz.

Najlepiej sprzedające się tytuły w 2002r.:

Książki wybrane (seria beletrystyczna) – 449 047 sprzedanych egz.
Rodzinna encyklopedia zdrowia – 126 216
Naturalne metody leczenia codziennych dolegliwości  – 75 504
Ilustrowany Atlas Polski – 65 848
Fascynujące dzieje planety Ziemia – 65 519
Piękny ogród bez wysiłku – 56464
Gotowe w 30 minut – 44 130
Mieszkanie Twoich marzeń – 30 110
Kronika Polski – 26 719
Pielgrzym nadziei: Jestem z Wami – 26 589

Reader’s Digest jest światowym liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego. Polski oddział powstał w 1995 roku.  Od tego czasu sprzedano ponad 300 mln egz. miesięcznika polskiej wersji Reader’s Digest. Co miesiąc osiąga on nakład 500 tys. egzemplarzy, z czego 98% rozchodzi się w prenumeracie. Od 1996 roku wydano 40 pozycji książkowych o łącznym nakładzie ponad 5 milionów egzemplarzy, a także 10 milionów płyt i kaset w zestawach muzycznych oraz prawie półtora miliona kaset z filmami wideo.

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.