Główne bariery hamujące rozwój e-handlu w Polsce

Główne bariery hamujące rozwój e-handlu w Polsce

Przegląd

Według szacunków PCG, Niemcy wydają na e-zakupy ok. 53 mld dolarów rocznie. Polacy zaledwie 8,6 mld dolarów

Z raportu „E-commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że 7 proc. Polaków nie robi zakupów w internecie uważając, że jest to zbyt skomplikowane. Dla 17 proc. barierą jest niemożność porozmawiania przed zakupem ze sprzedawcą, 48 proc. za problem uważa brak możliwości zobaczenia towaru na żywo.

Z kolei z badania „Building the business case for a unified commerce platform” wynika, że 58 proc. klientów uważa proponowane przez sklepy oferty oraz promocje za zbyt ogólne i mijające się z ich potrzebami.

Jak pokazują badania „E-commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska”, dziś lojalność konsumentów przyciąga wysokiej jakości obsługa. Mało – a może aż – 18 proc. uzależnia zwiększenie częstotliwości e-zakupów właśnie od tego czynnika.

więcej: evigo.pl

 

ikona pochodzi z evigo.pl

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.