Reader´s Digest w 2013 roku
Przegląd
- Typ: Rankingi, Wydawnictwa
- Marka: Reader's Digest
Od maja 2013 r. Reader`s Digest Przegląd Sp. z o.o., będący do tej pory częścią amerykańskiego koncernu The Reader’s Digest Association, stał się własnością nowo utworzonej spółki Tarsago Media Group. Poza oddziałem w Polsce w skład grupy weszły także dotychczasowe oddziały Reader`s Digest na Węgrzech, w Rumunii, w Czechach i na Słowacji.Reader`s Digest Przegląd Sp. z o.o. obecny był na polskim rynku od 1995 roku. Należał do czołówki firm wydawniczych w kraju, będąc przy tym liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem i założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Reader`s Digest Przegląd Sp. z o.o wydawał m.in. miesięcznik „Reader’s Digest”, dwumiesięcznik „Witaj w Podróży”, publikacje książkowe oraz wydawnictwa muzyczne. Od teraz znajdą się one w ofercie Tarsago Polska Sp. z o.o.
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w ubiegłym roku były:
- Leki ze spiżarni
- Przygody małych zwierzątek 2
- Walcz i wygraj z bólem
- Domowe ciastka i ciasteczka na każdą okazję
- Najwspanialsze miejsca na ziemi
- Zachowaj młodość
W 2013 roku Reader`s Digest zanotowało przychód ze sprzedaży książek wynoszący 31,97 mln zł, co daje 38% spadek w stosunku do roku 2012.
W roku ubiegłym Oficyna wydała 25 tytułów, w tym 23 nowości. Łącznie sprzedano 283 943 egz. książek. Średnia cena sprzedanych publikacji ukształtowała się na poziomie 113 zł.
Oficyna zatrudnia 49 osób.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Tagi:
Reader's Digest
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.