Benn Dunn zamierza dołączyć do Random House i objąć stanowisko dyrektora wydawnictwa. Dunn obecnie pracuje w firmie Hodder & Stoughton. W trakcie swojej pracy w Hodder, Benn Dunn wydał wiele bestsellerowych tytułów takich jak Russell Brand’s My Booky Wook oraz Al Murray: The Pub Landlord.
Mimo wzrostu sprzedaży, Amazon.com osiągneło znacznie mniejsze zyski niż przewidywano. Wyniki finansowe Amazona zawiodły analityków. Od kwietania do lipca 2009 sprzedaż wzrosła o 14% w stosunku do ubiegłego roku w tym samym okresie. Jednak zyski firmy zmalały ze 158mln $ (w roku ubiegłym) do 142mln $.
Indigo Books & Music oficjalnie przedstawił dotychczasowe wyniki za 2009 rok. Przychody firmy wzrosły o zaledwie 1,6%. Co ciekawe wzrost sprzedaży Indigo zwdzięcza głównie swoim lokalom w dużych centrach handlowych. Zyski firmy mimo wzrostu przychodów spadły, z powodu licznych inwestycji.
Aby dowiedzieć się jaki był przebieg konferencji dotyczącej Google Book Search i korzyści płynących z tego projektu dla wydawców należy się zarejestrować TUTAJ. Konferencja odbyła się 29 lipca i organizowana była przez Stowarzyszenie Wydawców Amerykańskich (AAP) oraz Publishers Weekly.
Dzięki naukowcom z Cambridge już niedługo będziemy mogli czytać gazetę podobną do tej jak z filmu o “Harrym Potterze”. Wynaleźli oni nowy rodzaj giętkiego jak e-papier ekranu, który ma dużą częstotliwość odświeżania obrazu a co za tym idzie pozwala na niezwykle płynne animacje. Niestety koszty takiego wynalazku są jak narazie bardzo duże i firma, która finansuje przebieg projektu obawia się, że zainteresowanie na tego typu produkt jak narazie nie będzie zbyt duża
Z badania “Global Online Consumer Survey” przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że do reklamy online zaufanie ma 41 proc. użytkowników internetu na świecie.
Największy poziom zaufania (53 proc.) odnotowano w Ameryce Łacińskiej. Następne pod tym względem okazały się regiony Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki (43 proc.), Ameryki Północnej (42 proc.) oraz Unii Europejskiej (36 proc.).
Jednocześnie okazało się, że internauci niektórym internetowym mediom ufają bardziej niż innym. Po 70 proc. respondentów stwierdziło, że “całkowicie” lub “w pewnym stopniu” ufa stronom internetowym należącym do marek oraz umieszczanym w sieci opiniom konsumentów. To wyższy odsetek niż w przypadku treści wydawniczych, sponsoringu marek, czy też reklam w tradycyjnych mediach (telewizja, prasa codzienna, czasopisma).
Z kolei najmniejsze zaufanie badani mieli również do kanałów nowych mediów, takich jak reklama w telefonach komórkowych, reklama typu display, reklama wideo online i reklama w internetowych wyszukiwarkach.
(www.wirtualnemedia.pl)
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek międzynarodowy
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.