Przedstawiciel Indigo Heather Reismen przypomina jednak, że książki pozostaną
ciągle główną ofertą sprzedaży korporacji, zaznacza jednak, iż zwiększenie udziału
upominków, muzyki czy DVD w ogólnej oferecie odbędzie się kosztem książek.
ciągle główną ofertą sprzedaży korporacji, zaznacza jednak, iż zwiększenie udziału
upominków, muzyki czy DVD w ogólnej oferecie odbędzie się kosztem książek.
W tym momencie książki stanowią około 85% ogólnej oferty firmy, zarząd przewiduje
jednak zmniejszenie udziału książek w sprzedaży do 60%. Pociągnie to za sobą znaczącą
selekcję tytułów.
jednak zmniejszenie udziału książek w sprzedaży do 60%. Pociągnie to za sobą znaczącą
selekcję tytułów.
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek międzynarodowy
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4