Nowa platforma sprzedażowa wszystko.pl rusza wkrótce

Przegląd
- Typ: Rynek Polski
- Marka: wszystko.pl
Już 29 czerwca Comarch startuje z nową platformę zakupową wszystko.pl, którą polska firma technologiczna rozwija od kilkunastu miesięcy. Od tego dnia serwis będzie dostępny dla wszystkich sprzedawców i kupujących w internecie.
– Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń. Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – zapowiada Mariola Barzyk-Libura.
Platforma stanowiąca konkurencję dla Allegro, rozpocznie działalność po kilkumiesięcznej fazie testów, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zarejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto. Do tej pory zarejestrowało się ich już ponad 11 tysięcy.
Sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.:
• 0% prowizji od sprzedaży
• Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta
• Sprzedaż w każdej kategorii
• Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API
• Indywidualny opiekun klienta
• Atrakcyjne pakiety marketingowe
• Darmowe metody promocji produktów.
źródło portalspozywczy.pl