Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw

Przegląd

Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej – umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność – na tle dotychczasowego dorobku – przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.

Szczegółowe informacje: www.ksiegarnia.difin.pl

Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: Difin